Φεστιβάλ La Primavera in Apulia
Με περηφάνια και συγκίνηση στην καρδιά, η Καλλιτεχνική Στέγη Ποντίων Βορείου Ελλάδος συμμετείχε στο διεθνές φολκλορικό φεστιβάλ «La Primavera in Apulia» που πραγματοποιήθηκε στην καρδιά της Απουλίας, Ιταλία! ![🇬🇷]()
![🤝]()
![🇮🇹]()
Μεταφέραμε μακριά από τον τόπο μας τους ήχους, τους χορούς και την ψυχή του Πόντου — και η ανταπόκριση του κόσμου μάς συγκίνησε βαθιά.
Γιατί η παράδοσή μας δεν κλείνεται σε σύνορα. Ταξιδεύει, μιλά, αγγίζει.
Ευχαριστούμε τους διοργανωτές για την εξαιρετική φιλοξενία και όλους τους λαούς που μοιραστήκαμε τη σκηνή — μια γιορτή πολιτισμού που θα μείνει αξέχαστη! ![🌍]()
ΕΛΛΑΔΑ
ΠΟΝΤΟΣ


























