Με περηφάνια και συγκίνηση στην καρδιά, η Καλλιτεχνική Στέγη Ποντίων Βορείου Ελλάδος συμμετείχε στο διεθνές φολκλορικό φεστιβάλ «La Primavera in Apulia»…
Την Πέμπτη το απόγευμα, το Διοικητικό Συμβούλιο της Καλλιτεχνικής Στέγης Ποντίων διοργάνωσε μια όμορφη, ζεστή γιορτή με μουσική, φαγητό και ποτά, προσφορά…